Ammattiosastomme

Ammattiosastomme järjestää paljon mukavaa toimintaa jäsenilleen. Järjestämme vuosittain vaihtelevasti niin virkistystoimintaa kuin asiapainotteisia jäseniltojakin/infoja.  Korona asettaa tiettyjä rajoituksia jäsentoiminnalle tällä hetkellä.

Toivomuksia jäsentoiminnasta voi esittää ammattiosastolle sähköpostitse ao132[at]tehy.net

Hallituksen jäsenet kausi 2023-2025

Puheenjohtaja Paula Liski

Varsinainen jäsenVarajäsen (yleisvara)
Sari ElorantaJohanna Ahlgren
Isa ForssasAuli Kiminki
Neea KangasmaaMikko Koivisto
Jaana KnuutilaPaula Liski
Sini SaarinenNiina Oksanen
Isto SimiöPihla Tolvanen

1. varapj Isto Simiö

2. varapj Isa Forssas

sihteeri / tiedottaja (nettisivut/sähköposti) Jaana Knuutila

taloudenhoitaja Sari Eloranta

somevastaava/tiedottaja Isto Simiö

jäsensihteeri Neea Kangasmaa

Ammattiosaston yhteystiedot:

puhelinnro: 0400 356 132

sähköposti: ao132[at]tehy.net

_______________________________________

Pääluottamusmies Mervi Huittinen hoitaa 1.1.2024 alkaen Tulosalueen 4, Lähisairaaloiden operatiivisia palveluita. Mervin tavoittaa mervi.huittinen[at]hus.fi tai puhelimitse 040 613 98 28.

Muut pääluottamusmiehet listattuina sivuston lopussa. Laitamme paremmat yhteystiedot, kunhan saadaan ne heidän osaltaan varmistettua.

Luottamusmies Sini Saarinen

Luottamusmiehen tavoittaa sähköpostitse sini.m.saarinen[at]hus.fi tai 040 16 80 854

Kiireellisissä asioissa (tai luottamusmiesten lomien aikana) pyydetään soittamaan HUS Tehyn luottamusmiesten palvelupuhelimeen

09- 47178541 ma-pe klo 9 – 15

tai Tehyn sähköisen asiointipalvelun kautta.

_______________________________________

Uusien jäsenten perintä- ja liittymislomakkeeseen ei tarvitse ammattiosaston edustajan allekirjoitusta. Uudet jäsenet  hyväksytään hallituksen kokouksissa Tehyn keskusrekisteriltä saatujen tietojen mukaan.  Eli hakemukset voi lähettää suoraan Tehyyn ja antaa työnantajalle työnantajan osa (työnantajan allekirjoituksen tarvitsee). Hakija itse tai hänen esimiehensä hoitavat työnantajan osan sitten palkkatoimistoon.

_______________________________________

Jos tulee ideoita, kysymyksiä tms., tartu rohkeasti kenen tahansa hihaan ja välitä terveiset hallituksen kokouksiin.

Sähköposti ja Tehy -lehti toimivat virallisena tiedotusvälineenä Tehyssä, niin myös meidän ammattiosastossamme. Tiedonkulun helpomman tavoitettavuuden kannalta olemme luoneet myös Facebook -sivut ammattiosastollemme. Tehyn Lohjan sairaalan ammattiosaston jäsen, tervetuloa!: https://www.facebook.com/#!/groups/581580138598595/